torsdag 1 oktober 2009

Äntligen

Skulle till Deichmann på Entre för att kolla skor till Alma och mig.
Jag blev förvånad när jag ser att en affär äntligen börjar sälja skor till storfotade :D De hade vissa skor upp till storlek 44!! Det är verkligen på tiden! Och förutom att de har det så är de dessutom till normalpris :D
Jag hittade ett par stövlar för 299 kr i storlek 43!! Tjohoo Nu behöver jag inte pressa ner mina fötter i ett par 42 or :D

Ja just det, Alma fick ett par röda skor ( tuffa som bara den) + ett par inneskor (rosa).
Hennes röda skor kostade mer än mina, det är ju ett skämt att barnskor ska vara så dyra! Ett par skor kanske hon kan ha högst i några månader, helt bisarrt!

Imorgon är jag ledig och har redan fått 2 erbjudande att fylla dagen med, men först ska jag vara med familjen innan mannen sticker till jobb.
På lördag är det kalas och på söndag har jag inget planerat.

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar