fredag 30 oktober 2009

Städning, tvättning, myspys, rödvin & IKEA

Idag lämnade jag själv Alma på dagis (första gången). Kändes lite vemodigt, men det gick hur bra som helst. Hon var glad och sprallig som vanligt, hon ville bara gå och leka.
När hon var lämnad passade jag på att sticka till Bauhaus för att köpa plugg/skruvar till att sätta upp våra nya hyllor i köket. Christer ska minsann inte ha en ursäkt att de inte kommer upp i helgen ;) När jag ändå var i väg tvättade jag bilen, handlade lite på Biltema, köpte nytt tyg till pyjamas till Alma på Soff & Stil. Nu är jag hemma.
Tänkte först plugga lite och sedan ska jag passa på att städa när ingen mer än jag är hemma, är behövligt.
Hämtning av Alma kl 13.30 för att sedan möte upp Sabina och Tim på IKEA. Jag tänkte köpa en hylla till till köket samt en halv Billybokhylla (Alltså den är hälften så bred som "vanlig" Billy). Vi ska även äta lunch där.
Kl 18 ska jag och Alma vara hemma hos Anna för tjejkväll, ska bli mysigt. Christer ska på fest med jobbet så han lär vi väl inte se nykter ikväll iaf.

Åter till skolarbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar