måndag 19 oktober 2009

Jag fick biljetter! Tjohoo!

10 biljetter bokade och betalda till delfinalen i Melodifestivalen den 27 februari :D

Det ska bli så najs, var ju på genrepet förra året och det var riktigt bra men detta kommer garanterat bli ännu bättre!

I helgen har det varit hyfsat lugnt. Jag och Alma var hos Olivia och åt en pizza från Vespa och drack en massa vin och någon drink. Alltså Alma drack inte utan jag och Olivia förstås ;)
Alma diggade till Idol. Stod och skakade lite på rumpan och nickade med huvudet i takt med musiken :D

I lördags så tog Alma 3 steg alldeles själv :D Är så stolt. Jag ställde henne en bit från mig och så gick hon in i min hamn. Gjorde samma procedur i söndags. Sedan gick jag med henne en sväng genom att bara hålla i en av hennes händer, hon gick riktigt bra, men hon vågar inte riktigt släppa mamma.

I morse var hon så söt. Christer gick och hämtade henne i sängen, jag var nere och gjorde mig i ordning för jobb. Alma kröp ut i hallen på ovanvåningen och ställde sig mot grinden och ropade "mamma" flera gånger. När jag kom upp för trappan och hon såg mig lös hon upp som en sol och började hoppa av glädje :D Då vet man att man är älskad.

Idag kör jag igång igen. Det har blivit för mycket skit på sistone och det har bara spårat ut. Har gjort matsedel för veckan och tänker hålla den strikt.

På lördag är det party! 10 brudar ska samlas hemma hos mig, vi ska avnjuta en god italiensk buffé och sedan bär det av mot Malmö Arena för Ladies Night och efter det blir det utgång, det ska bli najs :D

1 kommentar:

  1. Precis det som du beskriver med Alma det e de som gör att man kan bli sugen på bebbe.. det finns ju igen som är bättre känsla än den äkta kärlek man kan få av ett barn!!

    SV: tack så mycket för alla fina ord! DU vet att du oxå kan..om jag kan så kan du!

    Många kramar från MIG

    SvaraRadera