onsdag 28 oktober 2009

Sypyssel

Igår när jag kom hem från Louise och vi hade snackat pyssel halva dagen kände jag att jag ville sy färdigt de byxor jag köpt tyg till till Alma.
De blev jättefina! Ska fota dem senare så ni får se. Det blev 3 par. För att vara första gången jag syr till lillsnäckan så måste jag säga att jag lyckades bra. När jag ställde undan maskinen på kvällen märkte jag att den luktade lite bränt, undrar om det är bra? Den fungerade inte helt som den skulle, funderar på att lämna in den på lagning.

Idag blir det träff med arbetsförmedlingen (uppföljning) och sedan blir det plugg resten av dagen. Har deadline idag.
Alma ska provsova på dagiset idag, det får vi hoppas går bra.

1 kommentar:

  1. Sova middag? inte sova på natten väl?

    Vad kul att du han sy lite. Blev din inlämnings uppgift oxå klar??

    Kram

    SvaraRadera