onsdag 21 oktober 2009

Dag tre, fortfarande motiverad

I måndags fick jag nog, det höll på att spåra ur med allt onyttigt.. Nu kör jag LCHF igen och denna gång så tänker jag inte stoppa. Jag måste köra, det är ju ingen annan som går ner min övervikt åt mig. Bättre ta tag i det nu istället för att vänta.

Måndag
Frukost - Äggröra på 2 ägg, baconkuber, salladsblad
Mellanmål - 2 kokta ägg med lite salt
Lunch - Rester från tacossöndag. Åt köttfärsen med sallad och lite creme fraiche.
Middag - Köttfärssås med salladsblad

'Tisdag
Frukost - 2 ägg, lite kaviar, 1 avokado lite creme fraiche
Mellanmål - Kopp te
Lunch - Köttfärssås med salladsblad
Middag - Kebabtallrik

Onsdag
Frukost - Äggröra på 2 ägg, bacon, 1 avokado, 1 satsumas
Mellanmål - Kopp kaffe
Lunch - Kycklingsallad med bulgur
Middag - Krov, broccoli, paprika & gorgonzola (alltså: jag blandade inte allt, det hade ju bara varit för äckligt)
Kvällsmys - avokado och en kopp te

Jag har inte känt mig ett dugg sugen på något emellan. Det är det som är det bästa med LCHF.

Vi får se hur det går.. men jag har förhoppning :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar