torsdag 29 oktober 2009

jävla säljare

I tisdags kom det och ringde på dörren vid 1930 tiden. Trygga hem ville sälja in inbrottslarm med mera. För det första att han kommer kl 19.30 till ett bostadsområde där många har småbarn var verkligen inte genomtänkt, det brukar ju vara läggdags då! Ovan på det.. så var han otrevlig! Jag tackade snällt nej och sa att det varit någon här för inte så länge sedan och han svara bara stroppig tillbaka och sa, nä det tror jag inte, kanske för 4 år sedan.. Och så fortsatte det. Han var av den yngre sorten och riktigt jävla snorkig. För min del blir jag bara ännu mer avigt inställd till både honom och företaget. Trygga hem borde tänka mer på vad de skickar ut för folk och hur de beter sig. För min del kommer jag i alla fall aldrig anlita dem i framtiden.
Igår ringde min mobil precis när jag höll på att lägga Alma (vid 1930 tiden), det var telia. Nu ville de sälja något nytt säkert. Innan hon började prata sa jag snällt till henne att jag höll på att lägga min dotter och bad de komma tillbaka en annan dag innan 19 på kvällen. Hon var trevlig och bad hemskt mycket om ursäkt, positivt!

1 kommentar:

  1. Det är så de tjänar pengar. Jag slår igenom dörren framför dom eftersom de aldrig ger sig. /Achmet

    SvaraRadera