tisdag 27 oktober 2009

- 3 kg på 1 vecka

Jag har hållit på med LCHF i en veckan nu och idag visade vågen på - 3 kg, inget att klaga på :D Det gör ju bara en mer motiverad att fortsätta. Och denna viktnedgång trots helgen. Jag menar det var vin i fredags och i lördags åt jag som vanligt på kväll dvs jag åt av både lasagne och foccacian.. mumsigt + att det blev en hel del vin och drinkar :D I söndags hade Christer lite godis kvar från hans lördagsmys så det blev några bitar + rester från den italienska buffén.

Men trots detta alltså - 3 kg :D Hur skulle veckan ha blivit om jag inte hade utsvävningarna?
Kör på som vanligt och får se vad det slutar i nästa vecka.

Idag ska jag till Louise och se hennes nya lgh, fixa med tackkorten från deras bröllop och Marie kommer även vara där :D Ska givetvis ha med mig min lilla skrutt :D Vi ses i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar