söndag 25 oktober 2009

Vilken rolig kväll

Det var länge sedan jag slog klackarna i taket och var hemma vid 3.. men roligt hade jag!
Idag har jag ont i halsen av allt sjungande och skrikande och är fruktansvärt trött. Har ont i kroppen från all dans, men det var de värt!
Ingen bakskälla i alla fall.. såg till att ta vätskeåterbäringstablett när jag kom hem :D

Louise och Joanna kom till mig strax efter 16 för Louise skulle fixa min frilla och smink. Alla andra brudar kom vid 17. Vi åt italiensk buffé och drack väldigt mycket rödvin (räknade liken till flaskor + nästan 1 dunk vin på 9 drickande, intressant) innan det var dax att åka till Ladies Night på Arenan. Linda A J körde den ena bilen med sju pers, Christer körde oss andra. På arenan var vi så sent ute så vi hann inte ta en drink :( Amanda smygglade ut vin till oss i stället :D
Efter Ladies night som var mycket trevligt med många bra låter (saknade paus) så bar det av till Swing Inn. Dit går man ju gärna inte igen. Jag och Louise sjöng lite i karaokebaren och sedan dansade vi. Fy vad killarna där är påträngande. Jag har aldrig varit med om dess like. Me not like. Så dit gär man ju gärna inte igen om man slipper. Jerry körde mig hem vid 3 snåret sen var det kudden som gällde.
Idag har jag städat och mest slappat, orkar inte göra så mycket mer, skulle plugga, men vet inte hur det blir med det.. orkar ju knappt hålla ögonen öppna :(

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig om Swing in... jag vägrar gå dit, satte min fot där en gång....det var en gång för mycket. Det va värsta 14:tid köttmarknaden fast med 45+ människor...ingen trevligsyn!

    SvaraRadera