söndag 15 mars 2009

Vad hände?

Mina två favoriter hamnade ju visserligen högt upp (2:a resp 3:a), men vad är det för musik svenska folket röstar på? Låten är väl helt ok men var absolut inte den bästa i startfältet. Frågan är om den klara sig i den stora tävlingen.. Med tanke på att det är hyfsat kass musik som går hem i Europa när det röstas fram så kanske Marlena har en chans.
Jag väl egentligen inte berättigad till att klaga på placeringar när jag själv inte ringer och röstar, men jag blir alltid förvånad över slutresultatet.
För er som inte hängt med pratar jag förstås om melodifestivalen.

Nu ska jag återgå till att dricka tinto de verano och njuta av att mannen äntligen kommit hem från en vecka i Spanien. Han bevakade MFFs träningsläger.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har en blogg! Här kommer jag garanterat att titta in lite titt som tätt! =)

    SvaraRadera