lördag 14 mars 2009

nu är det snart dax..

Det är som att man räknar ner till kvällen, det ska ju bli so skoj. Tror i och för sig att det inte enbart beror på att det är Melodifestival utan att ska bli skoj att umgås med vuxna människor.
Det har ju varit ganska ensamt här hemma även om Alma tar upp mycket av min tid, men det blir inte så bra konversationer, jag menar jag kan ju prata med henne, men hon svarar ju mest dada gagaga eller ger till ett skrik eller liknande, sen är ju frågan hur mycket hon egentligen förstår även om jag måste hävda att jag har ett ganska begåvat litet barn :D
Har mest städat hela dagen, mycket nöjd med resultatet och det luktar ju så fräscht. Jag fick (som det ser ut nu) bort Almas bajsfläck på soffan, mycket nöjd med detta. Summa sumarium, jag förtjänar att få ta det lugnt med god mat och dryck ikväll.
Nu ska jag gå ner och väcka snäckan, byta blöja, tvätta och klä på henne för att sedan bege oss till Rius för jag ska göra vit chokladpanacotta till ikväll, frugan är ute på galaj fram till 18 så jag ska hålla i trådarna hemma hos henne tills dess.
Må bäste låt vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar