fredag 13 mars 2009

Imorgon ska man givetvis sitta klistrad framför TV-rutan och hoppas på att rätt låt vinner. Slagardrottning som jag är kan jag ju inte missa detta!!
Personligen tycker jag väldigt mycket om Carolina af Ugglas låt, men EMDs sätter sig väldigt lätt på tungan den med och Sarah Dawn Finer..mmmm... (gåshud) Tycker egentligen ganska många är trallvänliga med dessa två står ut lite från de andra tycker jag, vi får väl se, var ju länge sedan man hörde vissa av låtarna. Tycker det är ett bra startfält i år om man tänker på tidigare (typ förra året) och ser framemot imorgon.
Efter att ha sett genrepet inför delfinalen i Malmö bestämdes det snabbt att vi definitift ska försöka få biljetter nästa år med, fast då till kvällen, det var en upplevelse att se alla live. Så pampig Sarah Dawn Finers låt var live, både jag och Sabina satt med gåshud hela låter, hon sjunger som en gudinna!
Ja vi får väl se vem som vinner imorgon...
men med efterrätt som vit chokladpannacotta (made by me) kan ju inte kvällen bli misslyckad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar