tisdag 17 mars 2009

Det skär i bröstet

Idag var vi på BVC för att mäta, väga och ge vaccin till snäckan.
Jag måste säga att det är väldigt tufft att se sin lilla flicka så ledsen när sprutan tas, det är så att det skär i bröstet, samtidigt måste jag hålla modet uppe och le och sjunga för att göra det så lätt som möjligt för Alma. Men det är väl sånt man ska ta som förälder.

Jag har fått så många trevliga nyheter på sistone, några som gjort mig så glad och sprallig. har nämligen 3 vänner till mig som nyligen berättat att de ska bli föräldrar, för en av dem är det den andra men för de andra två är det den första. Det är så kul och spännande för dem och jag önskar dem all lycka! Det är ju en sån härlig känsla att vara förälder, det är något väldigt speciellt, aldrig har du känt dig så betydelsefull för någon. Jag följer med glädje och spänning mina vänner som nu ska få tillökning!

Just nu har jag lite planering framför mig då min kära make fyller 35 i nästa vecka, vi skall ha släkten över för Italiensk buffé, ska bli mumsigt. Första gången jag ska laga allt själv, ska bli spännande och roligt, får återkomma med bilder och kommentarer över maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar