tisdag 17 mars 2009

Mamma och pappa är så stolta!

Idag har hela familjen varit på BVC. Det var dax för vägning, mätning och vaccinspruta. Det sistnämnda hade mamma och pappa inte sagt något om, känner mig lite lurad. Det är verkligen inte kul att bli stucken, inte bara en gång utan två gånger! Dumma tant.

Åter till något roligare
Jag väger nu 7925 gr och är 69 cm lång. Hihi mamma säger att hon märker att jag vuxit för jag blivit tyngre. Jag har en hemlighet (säg inget till mamma) ... jag kommer bli ännu tyngre :D haha

Pappa har kommit hem från sin resa i Spanien och det är skönt att allt är som vanligt. Pappa är ju så himla skoj att leka med. Det är extra kul att dra honom i näsan, hihi.

Nu ska jag äta och sedan ska jag sova en stund, jobbigt att ta spruta ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar