fredag 13 mars 2009

Pappa kom hem

Nu vill jag att pappa kommer hem. Visserligen är det hur lajbans som helst att få 200% uppmärksamhet från mamma, men pappa han är ju mig en riktig höjdare.. längtar till på söndag när jag åter få se ett bekant ansikte.
Han skriver i sin blogg på skånskan.se att det är fint väder och han har kontoret vid poolen, det är fuskigt, jag skulle fått följa med, hade ju varit lajbans att bada i jättepool, lite större en den blå baljan här hemma.
Imorgon ska jag till familjen Rius det ska bli roligt, Tim brukar ju så snällt underhålla mig. Familjen Hansson/Mattsson kommer ju de med och lilla Elias är ju bara halvåret äldre en mig, så lite bus ska jag nog kunna hitta på med honom, hihi.

1 kommentar:

  1. Vafalls! Jag visste inte Christer hade en blogg på Skånskan! Jag gick in o kollade, men hittade inget om det :(

    Kram kram!!

    SvaraRadera