fredag 4 september 2009

trött

För andra natten i rad väckte Alma oss kl 4. Jag och mannen dividerade lite om vem som skulle upp, men jag fick dra nitlotten, så idag är jag supertrött...
Som bevis på det så gjorde jag en latte som jag kunde förtära på vägen till jobbet, ställde den i hallen och lät den stå där :/ Christer blev glad för en nygjord latte till frukost :P Men det är ju trots allt 9 år sen vi blev ett par idag så lite får man ju offra sig, hehe.

Igår var vi och hälsade på en liten liten bäbis, Malte, 3 veckor, son till Sara och Peter. Så lite och söt, sa inte mycket, gnydde lite när han kände sig lite ensam, men så mysigt det såg ut. Kunde inte låta bli och tänka på hur det var, hur nervös man var för att inte göra fel och så skör man tyckte att Alma var. Jag måste erkänna att jag nu i skrivande stund kände att åh, man kanske ska ha en till? Alma har ju varit en ängel, det är det som gör mig orolig för nästa barn. :/ Då får vi väl en riktig vilding!

Får se om jag orkar med besök i kväll, är verkligen helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar