tisdag 15 september 2009

Nått positivt jag kan konstatera med LCHF

Jag har märkt att jag knappt är hungrig och därav inte sugen på en massa skräp.

När jag är hungrig vill jag ha riktig mat inte nått snabbt dvs godis el likande, så skönt! Nu behöver jag inte springa till köket allt för jämnan för att inse att vi har inget "gott" hemma. Dvs något med snabba kolhyderater (massor av socker).. jag är helt enkelt inte sugen.

Vi har haft en chokladkaka liggandes i kylen i över 1 månad utan att jag känt någon som helst lust att ta en bit. Det är så skönt! Ni anar inte vilken lättad det är att slippa gå runt med suget efter något hela tiden.

Det kommer gå vägen!

Idag kommer mamma och tar Alma en stund då jag ska iväg på styrelsearbete.

Igår fick jag äntligen inloggningen till Högskolan i Halmstad så nu börjar jag med min webbprogrammering, ska bli skoj! Så nu är det slut på friden.

Det är väldigt mycket nu..
50% Alma
50% Jobb
100% Studier
100% Fruga
100% Styrelsearbete
I rest my case. Good bye fritid!

1 kommentar:

  1. Precis så känner jag oxå!
    Igår blev jag sugen på tanken att äta en kanelbulle, inte att äta eller smaka på den eller tugga på den...utan bara tanken av den... skumt men sant!

    SvaraRadera