söndag 28 december 2008

Julafton

Morgonen börjar med telefonsamtal från moster Malin som bor i Australien. Jag, mamma och pappa öppnade våra paket från dem och jag fick ett fint gosedjur som liknade en sovande känguru, mamma och pappa fick en webkamera, så nu ska moster allt så se mig prata!!
Vid 15 snåret var vi hos farmor och farfar. Vi firade julafton tillsammans med min faster Carina och nästan ingifta farbror Christian, faster Agneta med man Anders, mina kusiner Emma och Oskar och gammelmormor Elsa. Det var lajbans! Vi började med Kalle Ankas jul framför teven (då somnade jag) och lite glögg. Vi 17 tiden åt vi julbord med allt som hör därtill. Jag vaknade lagom till julklappsutdelningen, det var i rättan tid. En röd gubbe kom innanför dörren, han såg konstig ut, men verkade snäll. Jag fick massor av paket av alla snälla släktingar! Nu har jag så många fina kläder mamma kan klä mig i och en massa roliga leksaker att leka med! Nu vill jag bara att ni ska komma till mig och leka! :D
Vi åkte hem väldigt sent, var så sent att jag sov hela resan.

1 kommentar:

  1. Hejsan min lilla prinsessa... var ar du? Saknar dig ju... pk Moster

    SvaraRadera