tisdag 9 december 2008

Igår åkte mamma och jag till Lund för att vara med på julmys hemma hos Jenny´. Vi åkte dit lite tidigare och hjälpte Jenny´att förbereda allt. Vid 19 tiden kom det massor ut av tjejkompisar till mamma och en liten pojke (Melvin) på 10 veckor. Han var en söt liten påg. Jag och Melvin sov mest, men när vi var vakna behövde vi bara äta, bli bytta på och sedan skickades vi runt bland flickorna där vi satt och skrattade och var allmänt nöjda.
Mamma och jag åkte från Lund så sent som vid 11 för att hämta pappa på jobbet och sedan kröp vi ned i sängen för att sova.












Idag har jag och mamma handlat lite julklappar och skickat paket till moster Malin och hennes man Shohel i Australien. Det tog lång tid, men jag sov mest hela tiden. Idag är jag inte riktigt frisk, är lite kladdig i mitt vänstra öga, så mamma ringde hennes morfar (Mogens) för att få lite tips på vad de kunde göra. I övrigt är jag frisk, så har lekt lite med mamma, men ligger mest och sover idag. I morgon ska vi till bvc för att väga och mäta mig, det ska bli roligt att se hur stor jag blivit :D

tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar