onsdag 17 december 2008

I måndags gjorde vi inget speciellt, mamma och jag busade mest hela dagen.. det var roligt :D

I går var jag och mamma på föräldragrupp, då fick jag träffa en flicka som bara är 3 dagar yngre än mig. Hon bor dessutom inte så långt härifrån, kanske kan bli min nya bästis?
Resten av dagen tillbringade jag och mamma hemma i lugn och ro. Vi lekte och busade lite.

Idag drog mamma iväg med mig i vagnen för en utflykt till Limhamn. Vi var på Lindex och mamma handlade lite julklappar till mig :D hehe mamma tror nog inte jag fattar.. men det är klart jag gör, hon stod ju så länge och tittade och valde och sedan fick jag bara se 4 strumpor och 1 body när jag kom hem och jag vet hon handlade mer än så. Mamma handlade även lite julklappar till mina fastrar. Under kvällen har vi busat och pappa har kommit hem lite tidigare så jag vill inte sova, så gav pappa en fin present i byxan lagom till han kom hem :D och nu ligger jag och busar med honom i soffan.

Puss o Kram

1 kommentar: