måndag 15 december 2008

Ojojoj

Vilken helg det varit.
I lördags var ju pappa på julbord. Han kom hem ganska tidigt, jag var nämligen vaken och fick lite pappatid :D Det bästa var att han inte luktade så mycket sprit så jag fick sova mitt emellan mamma o pappa, det är ju det supermysigaste jag vet.
Under kvällen var jag och mamma hos Chrille och Lovisa där jag fick sitta i båda deras barns (Julia & Eriks) knä. Det var roligt att leka med Erik, han börjad undersöka mig, jag fattade inget och bara låg och skrattade. Hm, undrar om pappa tycker det är ok?

Igår var en hektisk dag. Mamma hade ju planerat en julmysdag.
Louise kom och busade lite med mig och sedan fixade hon till mammas frisyr. Hon blev blond och fick en liten lugg, ganska fint tycker jag. Mormor kom med och hon bakade kola, knäcka och någon kaka som luktade mycket gott. Familjen Rius var med på besök. Tim underhöll mig när jag satt i babysittern. När han skulle gå gav han mig en puss på kinden, hm.. undrar vad pappa säger om det? Bäst att hålla båda dessa saker hemligt.

Ska försöka fixa någon bild på mamma i sin nya frisyr.
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar