söndag 28 december 2008

Julhelg hos morfar och Amie

Som ni vet åkte jag, mamma och pappa till morfar och Amie fredagen den 19 dec. Det var spännande att flyga. Märkte knappt att vi lyfte, för då var jag så hungrig att jag inte kunde koncentrera mig på något annat. Under resan lekte jag med mamma och pappa och när vi landade var jag så trött att jag sov. Morfar hämtade oss på Arlanda och vi begav oss av till Jursla. Vi åt god middag och morfar och Amie lekte hur mycket som helst med mig. På lördagen åkte vi en sväng in till Norrköping och tittade lite i affärer, då passade jag på att sova, det var ju så sövande med allt sorl runtomkring. På kvällen åt vi rostbiff med kantarellrisotto, mumsigt! Sista dagen var vi mest hemma, morfar sjöng Paul Carrack för mig och jag diggade med :D Jag fick även chansen att träffa plastmorbror Andreas och hans flickvän, vi åt en god middag och sedan var det Zzzz för vi skulle upp tidigt för att köra hem till Skåne. Jag fick en resesäng som julklapp, den kommer jag helt klart använda, såg hur mysig ut som helst. Mamma och pappa fick TP och en traktörpanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar