fredag 9 januari 2009

Fullt upp i slutet av 2008

25 dec - jag, mamma och pappa tog det bara lugnt. Vi packade upp alla fina paket och åt allt annat än julmat :D

26 dec - tog vi en sväng ner och hälsade på hos farmor och farfar i Ystad

27 dec - faster Carina och hennes blivande make kom på spontanbesök och vi åt middag och spelade Trivial Pursuit hela kvällen, eller jag var ganska passiv måste jag säga. Självklart vann pappa! Han är ju bäst!

28 dec - pappa jobbade och mamma och jag gjorde inget speciellt.

29 dec - mamma och jag var på BVC och nu är jag 64 cm lång och väger 5850 gram. Stor flicka!! hihi inte undra på att min kläder snart inte passar :( Som tur är fick jag ju en massa i julklapp, tjohoo!!

30 dec - mormor fyllde 56 år! Mamma och jag var hos henne från 15 till 19 snåret. Hon fick filmen Mamma Mia från oss, den blev hon glad för! Självklart satt jag en hel del i hennes knä och mös.

31 dec - Vi var hemma hos Sabina, Johan och Tim. Vi åt god middag, jag sov mig igenom hela :D Under kvällen sjöngs det Singstar ABBA som mamma fick i julklapp. Vaknade till vid 12 slaget och mamma och pappa pussade på mig och önskade mig ett gott nytt år.

God fortsättning på det nya året!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar