söndag 7 juni 2009

Igår blev en väldigt rolig dag..

Jag mötte upp några från möhippan på centralen i Malmö för att vi skulle organisera ihop oss och ta på oss snygga t-shirts för dagens aktiviteter.
12.37 rullade tåget in på centralen och 3 grisar kom springandes (de tillhörde även de möhippan). De hade smugit runt efter henne i Lund när hon utförde några uppdrag för att slutligen hamna hos oss i Malmö. Louise klev av tåget som ett frågetecken :D Precis så som vi ville ha det!
Hon hade klätt sig med kläder och sminkat sig med det som fanns i väskan hon fått från ett lagringsfack på centralen i Lund. Vi hade en banderoll där det stod Wellcum Tina! på. (Hon var utklädd till Tina Turner). Vi hade vita t-shirts med texten sCrew Louise på.
Först fick hon sjunga med hörlurar på centralen i Malmö (typ norsk karaoke) Simply the best var ju givetvis låten som skulle repeteras otaliga gånger under dagen. Hon sålde sexråd (trodde hon) på stortorget i själva värket stod det sex råd på korten hon sålde (dvs stadsråd, kommunalråd, öråd mm). Det roligaste var när hon skulle förklara detta för 2 österikare..
Vi fortsatte till Lilla Torg där det blev dans, limbo, trosidioten, skönsång samt favoriter i repris. Sedan blev det studiosång med Simply the best och sedan Laserdome med tjurridning, gladiatorspel samt sumobrottning. Därefter åkte vi hem till Majsan och åt, sjöng och hyggade oss för att efter det bege oss till Etage. Jag avveck dock innan det blev dax för Etage, var dödstrött! Var hemma vid 1.15 snåret, precis lagom till Alma vaknade och ville ha tutte :D

Idag är jag trött. Vi har varit och tittat på bil och hämtat plattor som vi ska sätta i trädgården.

Har försökt att boka upp mig lite i veckan så jag inte sitter hemma och blir knäpp.

Imorgon har jag lite styrelseuppdrag att sköta.
Tisdag dag ska Joss komma hit vid 10-snåret, vi ska motionera lite tänkte vi.
Tisdag kväll kommer mamma hit och besöker.
Onsdag ska jag och Alma till Anna och Alexander på kvällen för lite middag och bus.
Torsdag är det dax för BVC, vägning, mätning, synkoll tror jag visst att det är.
Fredag blir det tjejkväll för mig och Alma hemma hos Sofie.

Sedan har jag ju installerat Sims 3, får se om jag hinner med att testa spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar