fredag 12 juni 2009

Är det verkligen den 12 juni idag?

Om man tittar ut kan man snarare tro att det är november, blåsigt, regnigt och kallt :( Ska midsommar bli såhär med? Vi får verkligen inte hoppas det, då ska vi ju tälta.. hm..

Min "diet" går bra eller vad jag nu ska kalla den. Man äter så gott ju. Idag lyxade vi till det gorgonzolabiffar med en sallad och gräddsås till lunch, det ni! Det var verkligen ursmaskens. I morse blev det ägg med makrill, fil och lite solrosfrön och mandel.
Tycker inte alls det är svårt att följa LCHF dieten, den är väldigt lätt. Får se på måndag och det gett resultat på vågen med ;)

Ikväll ska jag blåsa bort till Sofie, Elvira och lilla Astrid på tjejkväll. Vi blir många brudar. Jag, Sofie, Sandra, Maria och Mia och så alla barnen förståss. 5 vuxna och 7 barn, lär bli världens barnkalas. Hoppas bara lillflickan blir på lite bättre humör tills dess. Nu sover hon så det är ju alltid nått :D

Ja just det, Alma blir 8 månader idag, hurra hurra hurra!

1 kommentar:

  1. Hej!!

    jag e nyfiken på hur det har gått för dig! =)

    KRAM

    SvaraRadera