fredag 26 juni 2009

-3 kg och Dumleglass

Hej,
Det var så fint väder igår att jag njöt av en Dumleglass, det var verkligen smaskens. Jag vet att det inte direkt ingår i dieten, men jag kunde inte låta bli. Ställde mig på vågen i morse för att se om den kanske hade påverkats lite, jag har ju i övrigt varit mycket duktig i veckan. Vågen visar nu sammanlagt -3 kg, så - 1 kg denna vecka.. najs :D
Får se hur det gått efter helgens bravader, vi ska ju på bröllop imorgon. Ska försöka hålla mig någorlunda inom ramen.

Mitt första lite större mål är att ha gått ner 10 kg, då får jag måla om och tapetsera i snäckans rum :D
Vid -20 kg tänkte jag unna mig en weekend-resa.
Vid -30 kg ska jag och mannen beställa nästa shoppingresa till New York!

Varje gång jag lyckats gå ner 5 kg får jag göra något roligt. Antingen gå på bio, handla kläder, äta en god middag med maken och Alma ute eller dylikt, får se vad man känner för just då.

Jag är så peppad. Det kan ju gå hyfsat fort om man nu går ner 1 kg i veckan :D Hade varit lagom najs att börja nästa år med en resa till NY, jag älskar verkligen den staden!

Tjungeling!

1 kommentar: