lördag 6 juni 2009

Idag blir det skoj

En kär vän till mig ska ju gifta sig snart och idag tänker vi kidnappa henne. Hon tror i själva verket att hon ska på en annans möhippa (som tråkigt nog är inplanerad samma dag som hennes), men efter hon slutat jobba kommer det ligga ett brev och stå en flaska champagne och vänta på henne :D
Hon kommer få ett antal brev där hon ska följa instruktioner och slutligen kommer hon hamna på Malmö Central där hela gänget kommer stå.
Vi kommer picknicka, sjunga in en video, sjunga in på studio, 5-kamp samt middag och utgång. Det ska bli första dagen för mig som jag är borta en hel dag från mitt lilla knyte, kommer bli tufft, men Christer har lovat att han ska skicka några mms under dagen så jag klarar mig.

Jag återkommer med bilder och om hur dagen blev senare :D

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar