tisdag 23 juni 2009

- 2 kg

Hm.. nu har jag jobbat på med LCHF "dieten" och lyckas gå ner 2 kg på 3 veckor. Skulle väl egentligen velat ha gått ner mer, men känner mig ändå ganska nöjd. Har ju haft en del utsvävningar med lite vindrickande på kvällen (man får ju dricka torrt vin, men kanske inte så ofta). Sedan var det ju midsommar där vi sa att vi inte kör på dieten. Jag försökte i så stor utsträckning som möjligt ändå hålla mig inom ramarna. I matväg tog jag lite bröd som man inte ska men det är väl det ända. Jo och sen blev det en näve chips på kvällen och lite bilar. Jag drack 2 1/2 cider under dagen som inte heller ingår i dieten, men det är ju inte midsommar varje vecka som tur är.
Ärligt talat så trodde jag att jag skulle ha gått upp efter helgen, så jag är nöjd med nedgången!
Nu fortsätter jag :D
Igår blev det tacossallad till kvällsmat, det var smaskens.

tjingeling

1 kommentar: