onsdag 22 april 2009

Då blev man ordförande

Var på årsstämma för bostadsrättföreningen. Jag hade anmält mitt intresse av att vara med i styrelsearbetet och blev invald i styrelsen tillsammans med ett gäng andra. Efter stämman hade vi det första mötet dvs konstituerande av styrelsen och jag blev utvald till ordförande. Det ska bli spännande och mycket lärorikt. Känns lite pirrigt, men jag tror inte det ska vara några problem, är ju ofta en drivande person och tillsammans med övriga styrelsen så ska det löpa på och bli bättre :D

När jag kom hem från stämman och mötet möttes jag av en väldigt ledsen liten flicka som inte ville ha gröt eller vara hos pappa och för den delen inte heller sova. Hon hörde mig och stäckte ut sina små armar så jag la henne vid bröstet och sedan trivdes hos. Hon somnade nästintill omedelbums, pappa Christer hade lekt väldigt mycket med henne så hon var väldigt trött och mammig.

Jag missade tyvärr matchen idag och såg att det blev förlust, första för säsongen. Tradigt, måste ju vara för att jag inte såg den, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar