lördag 4 april 2009

Vårkänslor och rikedom

Här kommer lite vårbilder från Klagshamn. Som ni ser, vi kan redan plocka vår första gräslök :D
Idag har jag påtat i trädgården lite till, fast jag är förkyld :/ men jag kunde inte bara sitta inne, jag blir knäpp. Det var ju runt 14 grader här idag, najs.











Skulle idag på min första barnfria fest och Christer ställde upp med att lämna och hämta mig. men så kom förkylningen som gör att jag istället får sitta hemma och uggla. HO HO. Mycket besviken över detta men jag hoppas tjejerna festar lite för mig med.


Planterade ju om lite orkidéer i veckan, här ovan är foto på en av dem.

Här är tavlorna Christer fick av mig och Alma i födelsedagspresent.

MFF vann första matchen i bortapremiären. 1-0 mot BK Häcken. En trevlig match och kul att ett nyförvärv sätter målet. Tottenham förlorade dock borta mot Blackburn. De ledde fram till 80:de minuten, sedan satte Blackburn inom loppet av nio minuter både 1-1 och 2-1, sur förslust eftersom Tottenham helt dominerade i andra halvlek.

Och så till sist ja, rikedomen.. Christer spelade på lite matcher idag så vi inkasserade 4368 kr. Lite extra glädje efter MFF vinst och lite plåster på såren efter Spurs förlust.

Ikväll blir det fläskkotlett på grillen med pasta och ceasarsallad på tallriken, ska bli smaskens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar