torsdag 2 april 2009

Vad beroende man är, men så mycket man fick gjort..

Igår kom vi hem och jag upptäckte att vi inte hade några kanaler, var bara stjärnornas krig på tv. Och det höll i sig. Sökte på hemsidan efter driftstörning men där stod det att det inte fanns några kända driftstörningar. Ringde i morse kl 8 när de öppnade kundservice och frågade och sa att deras hemsidetjänst inte gav någon information. Enligt kundservice så var hela kvarteret utan tv. Dagen gick och vi fick tvn tillbaka någonstans efter 18. Normalt har jag tvn på väldigt mycket, inte för att jag ser så mycket på den eftersom jag spenderar tiden med Alma, men den står på i bakgrunden, knäppt egentligen. Fick ju så mycket gjort när vi inte hade tv.. ska nog låta den stå avstäng lite oftare.

Vilket väder sen, så fick ju spendera tiden på annat..
Planterade lite påskliljor och annat smått och gått på framsidan av huset och idag har jag även planterat om våra orkidéer. Jag samlade ihop många vuxenpoäng idag. ;)
Ja just det åt en daimglass i solen, det var najs.

Förutom det härliga vädret har jag och snuttan blivit lite förkylda. Vi hostar och är allmänt hängiga.
Jag hoppas vi blir friska snart.

Christer är på journalistträff (annat ord för organiserat drickande), får se när han dimper hem.

2 kommentarer:

  1. De där med ölträffarna med fina namn e lite komiska tycker jag. Själv ska jag till Hamburg i 3dagar på ungdomsledarkonferans =) Mumms..

    SvaraRadera
  2. Ja haha, kärt barn har många namn, eller vad säger man?

    SvaraRadera