onsdag 6 maj 2009

Varför är det alltid så?

Jag har blivit ombedd att arrangera ett Tupperwareparty även om jag inte är så speciellt intresserad tänkte jag väl ok, kan va kul att ha en anledning att träffas och tjöta lite jag och vännerna.
Jag skriver klart och tydligt i inbjudan att jag behöver veta hur många som kommer så vi blir fler än 10 annars så skulle jag avboka. Jag fick in 12 intressenter vilket gjorde att jag idag nu ska ha detta party.
De senaste dagarna har jag däremot gått och tänkt att undrar hur lång tid det ska ta innan jag får den första avbokningen.. ja och den har nu kommer, sammanlagt 3 avbokningar vilket gör mig en smått irriterad och besviken, varför ska det alltid vara så? Det är alltid samma människor känns det som, de har alltid denna förmåga att avboka... (detta gäller inte alla tre dock)
Suck, skärp er, ni är för tradiga!

Nu ska jag fixa det sista inför kvällen, det blir äpplepaj, bärpaj samt bananbröd, det ska bli smaskens. Vi är några som tänkte dricka lite vin med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar