torsdag 2 april 2009

Tur jag har mamma

Det är verkligen tur jag har mamma som tar hand om mig när jag är fuk. Hostat och snorat ikapp med mamma idag, vi hoppas på att bli friska tills i morgon för då vill Rius att vi ska komma på besök.
Idag har vi mest tagit det lugnt och kurerat oss. Jag fick sitta i den lånade gåstolen, det var roligt, men jag fattade inte riktigt hur det fungerade förrän jag blev riktigt arg. 
Mamma gav mig min favorit middag idag, biff stroganoff och så mangopuré till efterrätt, smarrigt värre :D men man brukar ju alltid få favoritmaten när man är lite fuk.
Idag uppmärksammade pappa äntligen att jag sa mamamamamama... :D

1 kommentar:

  1. Hej Alma, jag har inte sett eller hört från dig på ett tag, antar att du har fullt upp nu i påsk, med familj o mat osv.. jag ville bara önska en glad påsk & hoppas på att se dig snart igen.. pk

    SvaraRadera