onsdag 12 oktober 2005

Senaste nytt...

Kom på att jag inte skrivit på ett tag.. det är inte så att det inte hänt något, snarare att jag varit upptagen, jag lovar att bli bättre..

I fredags var jag åp Beck´s, det var väl inget speciellt, men ölen var mycket god. På kvällen hade vi fest här i huset, vi blev väldigt många, typ 30 st, vi hade mycket roligt. Senare samma kväll gick vi ut, vilket inte var lika lyckat. Vi hade för många viljor, till slut hamnade vi på ett ställe som heter Moment, där kostade ölen 15 kr, trevligt. Vi dansade fram på småtimmarna.

På lördagen åkte några av oss i huset till Hamburg. Det var väl inte så lyckat då vi inte visste vad vi ville se egentligen. Jag ville till något museum, men det förslaget var helt utbuat så vi åkte upp i ett kyrktorn där man hade utsikt över hela Hamburg, trevligt. Sedan gick vi och strosade lite för att slutligen sätta oss på ett fik. Annars var lördagen väldigt lugn.

På söndagen var jag mest anonym, jag satt mest och målade på mitt rum. Ganska tråkigt när man tänker efter.

På måndagen var jag i skolan och på kvällen spelade vi lite kort och såg en mycket bra film, The Sweetest Thing. Hände inte mycket mer.

Igår var vi på en irländsk pub och drack oss glada. :) Sedan satt vi och snackade sent på natten i källaren. Jag just det, jag fick lite nya möbler till mitt rum så nu känns det mycket trevligare att bo här..

Idag ska jag tvätta (intressant?). Imorgon ska till ett disco med 3 dansgolv som tydligen ska vara mycket roligt. På fredagen har jag lovat 1 vän från Polen att hänga med till en gaybar, ska bli skoj. I helgen ska jag träffa pappa, vi ska besöka Köln, det ska bli mycket skojsigt, jag har ju inte träffat honom på flera måndader.

Nä nu måste jag sticka till skolan och plugga tyska. Jag lägger upp lite bilder senare från veckan som varit.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar