torsdag 1 september 2005

Inget speciellt...

Då ska Ofere vara klart för MFF fick jag höra..härligt härligt..
Guld ska glimma där det hör himma!! Djurgården here we come!

Igår var det styrelsemöte i Lomma, det gick ok. Jag fick ta på mig uppgifter som jag eg inte ville ha.. men men... nån måste göra det, annars blir det inte gjort.. Får ju hjälp av den bästa.. Jenny´..

Idag jobbas det och ikväll ska det tränas och samtalas med tränaren.. hoppas han kan få mig på andra tankar..

Ser framemot lördag.. det ska bli mysigt... har planerat lite i mitt huvud om hur söndagsmorgen ska bli.. vill inte säga för mycket, min Cederlund kanske läser..

Tjoho!

1 kommentar:

  1. skratt vad har hänt med er alla i Malmö, sen när blev alla mina vänner fotbollsdårar?! hehe..

    Jobbintervjun gick bra, men jobbet visade sig vara ett skitjobb.. MEN jag har kanske kanske nått annat på gång oxå så ska nog lösa sig!

    SvaraRadera