onsdag 31 augusti 2005

Nu är nästan allt planerat...

Jag och Christer har på söndag varit tillsammans i 5 år. Tiden går fort när man har roligt. Nu är vi för mig inne på rekordtid.. och längre kommer det definitivt att bli. Jag ska ju leva med honom i resten av mitt liv..

På lördag ska hade vi tänkt sticka till Köpenhamn under dagen för att shoppa, dricka lite öl och bara mysa.. på kvällen hade vi tänkt att bo på hotell i Malmö, men det var bara att glömma så alla hotell upp till Landskrona är fullbokade pga Americas Cup, eg inte förvånande, men vi hoppade på att de hade ett hotellrum ledigt. men men.. Vi ska gå på Wallmans Salonger på kvällen för att se Show och äta god middag.. ska bli underbart att få ha 1 dag med min älskling..

För övrigt är jag nu mycket bättre i rygg och knä. Jag känner av ryggen fortfarande men tack vara min tränare har det blivit betydligt bättre. Mitt knä känner jag bara av när jag går i trappor.

Idag onsdag händer det inte så mycket.. jag är på jobb och har som vanligt inte så mycket att göra.. men jag vet att det blir mer imorgon och fredag.. I kväll ska jag till Lomma på styrelsemöte angående Folkets Hus som vi nu hoppas kunna ta över..

Malmö FF
Känns skönt att de nu har värvat en mittback, det behövs verkligen nu när Patrik och Olof är borta. Visserligen kommer Olof tillbaka men det behövdes en bra back. Sen att den nya backen (Kouakou) gör mål i sin första B-lagsmatch är ju enbart lysande! Det ryktas även att ännu en spelare är på väg till Malmö, Ofere imponerade tydligen på Prahl i samme B-lagsmatch som jag tidigare nämnt. Vi får hålla tummarna. Men det är inte mycket tid Malmö har för att skriva kontrakt med honom då slussen stängs idag för internationella köp.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar