måndag 5 september 2005

Härligt härligt...

Nu är det bara 1 vecka kvar sen kommer jag så smått börja min semester. Nästa vecka jobbar jag endast torsdag och fredag sen har jag ledigt tills jag åker. Skönt, längtar verkligen, känner mig helt slut efter allt jobbande i sommar.

5 år (Nu är vi inne på rekordtid för min del). I helgen hade jag och Christer det helt underbart..Vi åkte först till Danmark och gick på Fields och shoppade en aning.. lite champagne, en kofta o så sprit förståss. Sedan åkte vi hem, åt lite ost, drack lite öl/vin, för att sedan sticka till Wallmans Salonger. Kvällen var helt fantastisk, jag skrattade vid några tillfällen så att jag grät, de var grymma! Jag rekommenderar starkt att gå dit och uppleva detta. Det enda att klaga på (om man nu måste göra det) så blev det en aning dyrt. 2 personer med show och middag + dricka till det slutade på 1500 kr, sedan tillkom det drinkar som jag och Christer hällde i oss friskt, så sticka dit kommer vi ju inte göra varje helg. Men kul och mysigt hade vi. Har hört att man kan sticka dit o bara se showen, låter ju som ett billigare alternativ.
När Christer kom hem igår från jobbet, en aningen senare än beräkat, korkade vi upp Champagne och åt lite ostbrick, för det var ju eg på söndagen vi "firade".

Som ni hör har jag haft en helt underbar helg...

Tjingeling.....

1 kommentar: