onsdag 28 september 2005

3 dagar kvar

Det börjar bli stressigt.. det är ju snart dax att sätta sig i bilen.. Det är u så mycket som ska fixas nu innan resan. Handla, laga, packa, gå igenom.. det tar liksom aldrig slut med fixandet. Som tur är har jag gjort en excelfil som jag efterhand prickar av, det känns mkt bra. Ovanpå all denna stress har ju naturligtvis min nya dator strulat och har lämnats in. De ringde igår och meddela att de måste skicka den på service som tar ca 15 dagar, vilket jag naturligtvis inte gick med på då jag inte är hemma då. Jag skulle komma in till dem idag så skulle de fixa nått åt mig, ska dit och bråka lite idag. Sedan är ju min mp3-spelare också på lagning, de ringde mig och sa att det inte var nått fel på den.. hm.. men det tycker ju jag.. ska även dit o bråka med dem.
Jag kommer säkert glömma ta med något, är det inte alltid så? Om ni kommer på nått som jag absolut inte skulle klara mig utan, kan ni väl skriva det?

Nu åter till verkligheten..
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Fan vad kul att du snart kommer ivag. Det enda jag saknar med min packning ar lite mer plats i vaskan... Bara ett tips.
    Hoppas allt gar bra, ha det kul och blogga mycket.

    SvaraRadera