måndag 17 augusti 2009

skynda skynda

Alma tyckte det var så roligt att man sjöng när vi satt och åt kräftor i lördags, så när det tog för lång stund så började hon yla i stolen och ville vara med och ville att vi skulle sjunga flera.
Jag höll mig till öl och cider och skippade snapsen, man blir ju så odräglig då ;)
Alma somnade mitt i leken och sov gott i sin vagn hela natten, väckte oss dock vid 7 tiden och ville ha lite mat, sedan lyckades vi övertala henne till att sova en stund till. Vi gick upp vid 10, lagom till frukosten :D

Vid lunch satte vi oss i bilen och begav oss till Köpingebro för att fira en födelsedagsgris. Åter i Klagshamn vid 22 tiden.

Idag har vi träffat Anna, Alexander och Nissa på Tiarps Örtagård utanför Staffanstorp för lite lek och fika. Utmärkt ställe att sticka till när Alma blivit lite större så kan hon hänga och klänga på hinderbanan.

Mitt i förra meningen kvitterade Malmö till 1-1 mot Häcken. Det är najs :D

Imorgon blir det lite besök på kvällen för grillning hoppas vi, men lite Sangria kommer det bli i alla fall.

Sitter och äter lite choklad nu till fotbollen som jag bara måste rekommendera. Det är J.D Gross, Ecuador 70 %

Nu åter till fotbollen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar