fredag 14 augusti 2009

mycket trevligt

Igår var vi hos Joss och Fredrik, det bjöds på grillat med dricka därtill. Jag hade lite huvudvärk så det togs snabbt beslut om att det var Christer som skulle få njuta av den goda drickan.
Vi åt glass med hemmagjord chokladsås till, mycket smaskens. Måste ha receptet på den!
Magen växer på Joss och det är härligt att se :D Längtar tills man får se den lille.. En kompis som Alma ska busa mycket med, hehe.
Tack för god middag och trevligt sällskap!

Idag ska jag och Alma åka till Entré för att äta lunch med Sabina och Tim. När mamma (Almas mormor) sedan slutat jobba hockar hon upp med oss. Vi ska handla present till syrran, vi fyller ju år om en vecka och om det ska hinna fram i tid så får det ju oxå handlas i tid :D Får se vad det blir för skoj, inget jag kommer berätta här direkt. Malin läser väl bloggen antar jag?

Pust mycket kräftskivor nu med början imorgon. Skånskans sportredaktion ska ha sin årliga kräftskiva och detta år får respektive följa med, det ska bli trevligt. Jag har fått i uppdrag att baka paj, önskemål från mannen är ju västerbottenpaj, och varför inte? Jag och Christer har bokat övernattning, så inget bråk om alkoholen denna gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar