onsdag 12 augusti 2009

såhär trodde jag inte det skulle bli

Söker jobb som Orginalare på ett företag i Lödde. Ringer Sofi, för jag fick för mig att det var där hennes pappa jobbade. Det var det inte, men det slutade ändå med att jag var där på intervju idag och imorgon får jag svar.

Det skulle vara en 50% tjänst som grafisk designer och som till stor sannolikhet skulle leda till mer jobb ju längre tiden går.

Passar ju mig som handen i handsken just nu. Då kan jag ju kombinera att vara hemma med Alma och jobba, kanske inte behöver ha Alma på dagis så mycket..

Återkommer med hur det blir.



Annars så går LCHF-dieten sådär. Efter Louise bröllop har jag väl inte varit så duktig. Jag har hållt vikten, men inte mer nedgångar. Började i måndags igen på allvar och som det ser ut nu så är det redan -2 kg :D det är najs.



Fyller ju år nästa söndag och har funderat på vad jag ska laga för tårta, hittade denna, lät så himla god:

Krämig chokladtårta

Nån annan har kanske tips på vad jag ska bjuda på?

PK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar