tisdag 20 januari 2009

Veckan som gott har inte hänt så mycket. I fredags var jag och mamma hos fam Rius där Tim (sonen) tog hand om mig. Han passade upp mig med leksaker och tyckte det var roligt att visa mig var min mun, öron och näsa satt. Han passade även på att ge mig några pussar :D
I lördags var vi hela familjen hemma hos Lovisa, Christian, Julia och Erik. Där tog Erik och Julia väl hand om mig. Erik blev lite sur när han inte fick ta med mig upp på andra våningen för att leka, vi får ta det en annan gång.
Söndagen var en slappedag. Vi gjorde verkligen ingenting, mamma stickade, pappa spelade på Playstation.. och jag lekte i gymmet eller satt i babysittern. Skönt att ha sådanna dagar.

Igår var jag och mamma på tjejkväll hemma hos Sofi. Vilket tjatter det blir på 16 tjejer. Pust det var tufft, men roligt. Många roliga tanter att leka med.
Idag fick vi äntligen paketet som vi väntat på från Australien. Så fint!! En jättefin klänning som jag hoppas kunna bära till sommaren, annars får det bli till födelsedagen.. vi får se hur snabbt jag växer. Halsbandet var även det superfint, ett hjärta som det står Alma på :D Tack Moster och morbror!

Kommer snart upp bilder från dopet.

kram

1 kommentar:

  1. kan du inte klä på henne.. vill ju se hur min sessa ser ut ju... & mormor berättade att du har nya bilder från dopet.. vill se! pk

    SvaraRadera