onsdag 24 augusti 2005

Deprimerande...

Igår fyllde man år och dagen började ju bra..

Syrran ringde och väckte mig i samband att Christer steg upp för att handla frulle, han sa till mig att jag skulle sova vidare.. Men det var lite svårt när telefonen ringde i ett... När jag pratat färdigt med syrran ringde pappa och sen ringde syrran igen.. efter det ringde mina morföräldrar och sen mojjan... Sen la jag mig på kudden igen för att "lossas" sova (gjorde lite snarkande ljud så för Christers skull, han visste ju att jag inte sov men.. ja ni vet..). han öppnade sovrumsdörren sjöng en vacker gratulationssång och lade paketen på sängen och vände sig om för att hämta frukosten i köket. Vi åt en god frukost med nybakade bullar.. det är ju alltid mumsisch..

Efter en del slappning och koll av presenter bar det av till Burlöv Center där jag hade fått tips på att det fanns snygga kläder..
Shoppade kläder och kläder och kläder.. skoj skoj..

Under kvällen kom mamma o Tommy över och vi gick ut och åt på Kamaki (grekisk restaurang) nära oss.. En massa tzatziki och en dålig andedräkt senare befann jag och Christer oss tillsammans med Sara och Nisse på Stortorget för att se füssball.. Och det är nu vi kommer till den stora besvikelsen.. Jag behöver inte säga mer... tragiskt och dåligt... Deprimerade lämnade jag och Christer Stortorget för att vandra hem..

Hur ska det sluta i Allsvenskan?
Om Malmö ska spela såhär dåligt så kan vi ju glömma guldet.. MFF skulle behöva minst 3 nya backar.. förbättra mittfältet och skaffa 1 ny anfallare.. vi skulle kunna säga att de behöver förbättra stämningen och framförallt börja skapa något som kallas fotboll... tragiskt.. Att MFF inte har vunnit över Sundsvall på hemmaplan på väldigt länge gör ju inte saken bättre.. men vi får ju hoppas på söndag.. hoppet är ju det man lever på...

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hejsan syster yster!
    Saknar dig..
    Jag gjorde inte sa mycket, som du vet pa min fodelsedag.. men pa sondag ska det bli kul.. med picknick i parken! en massa champagne o jordgubbar!!
    pussssar.. glom inte att kolla in min blogg.. Camilla E har oxo skaffat sig blogg nu.. puss puss igen

    SvaraRadera