tisdag 16 augusti 2005

Det börjar närma sig...

Ja ja.. jag åker ju inte förrän i oktober men det börjar bli lite nervöst tycker jag. Det är mycket som ska fixas, men de tar väl hand om mig.

Dessa kurser ska jag gå:
Raum.Space.Espace
Learning in Digital Spaces
Social impact of Digital Media
Topics in Hypermedia

Säger er kanske inte så mycket? Då får ni väl fråga mig om ni är intresserade...

Har redan upptäckt att engelska inte är tyskarnas största kunskap. Däremot har jag börjat skriva mail med en tysk som kan svenska, det är ju utmärkt, jag har lovat hjälpa honom med svenskan och han ska hjälpa mig med min usla tyska.. hm.. känns som det blir med jobb för hans del.

Nu hoppas jag bara att boendet blir helt fixat och att jag slipper betala hutlösa summor.

Ha de gutt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar