måndag 29 augusti 2005

Kostar att ligga på topp...

En väldigt lyckad kräftskiva senare...

Verkade som att de flesta hade skoj, o jag med. Fina presenter fick jag :) tack så mycket..

Igår missade jag matchen och låg hemma.. handikappad.. fan jag ville ju dit.. det var ju en skoj match med mycket mål.. men men vad kunde jag göra? När jag duschat och skulle gå ut från toaletten för att ta telefonen, halkade jag på golvet och landade med knäna neråt och tårna rakt in i en möbel. Jag kunde sedan inte resa mig för min smärta så jag kröp bort till telefonen för att meddela att jag inte kunde prata i telefon.. Ringde sedan Sara för att meddela mitt bortfall från matchen.. kände direkt att jag aldrig skulle kunna ha stått i 2 timmar.. Sedan ringde jag Christer och skrämde upp honom.. SÅ jag fick helt enkelt lyssna på radion här hemma, men det var ju så många matcher igår så de sa inte så mycket om matchen, förutom när det blev nått mål. 6-2 HÄLRLIGT! Nu ska "bara" Götet, Djurgårdarna och Helsingborgarna förlora nån match.. så att MFF kan komma ikapp. Det är väl typiskt MFF att det alltid ska hänga på andras misslyckande för att de ska kunna hålla sig på topp..
Jag har fortfarande ont i mitt ena knä men ryggen är den som tagit mest stryk. Jag gick hem från jobbet idag för att jag inte klarade av min smärta. Hoppas att det bli bättre till imorgon..

Tjofaderittan... fem fingrar i... salsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar