söndag 30 november 2008

Helgen som varit

I fredags gjorde jag inte mycket.
Mamma och pappa drog iväg och shoppade en massa saker. Det blev juldekorationer, några julklappar samt en babysitter (fått av mormor). Babysittern är verkligen superrolig att sitta i, jag leker med sakerna som hänger och dinglar och tycker att det är roligt att hålla koll på vad mamma och pappa gör. Den tillsammans med mitt gym är mina favvoställen just nu.

I lördags var vi ute och julhandlade lite till, det blev några julklappar till snälla släktingar. Mamma skulle ha gått på fest, men jag ville inte släppa henne så jag var lite extra gnällig, hoppas hon inte blev allt för sur.

Idag var mamma iväg en snabb tur på stan och köpte klappar till bland annat pappa som jag bett henne handla. När pappa var på jobb plockade jag och mamma fram adventsstakar och annat julpynt, så nu har vi gjort det jättefint här hemma.

Nu är det dax för att nanna kudden! Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar