söndag 23 november 2008

Helgen

Nästan hela fredagen hade jag besök av mammas väninna Linda, det var roligt! Hon ville inte släppa taget om mig och tog mig ifrån mamma hela tiden, men hon hade inte mat att erbjuda, så mamma var ändå snäppet vassare :D

Pappa mätte mitt vänstra lillfinger och det är 3,5 cm långt. Mitt vänstra öra är 4 cm, så det är inget fel på min hörsel. Näsan där den är som bredast är ca 2 cm, 1 näsborre är 4 mm, pappa har verkligen inget för sig och roar sig med denna intressanta fakta.

I fredags på ett strålande humör:


Igår (lördag) vaknade jag på ett strålande humör (som vanligt). Fick mat och pappa kom med frukost på sängen till mamma, så vi låg i sängen tillsammans och mös hela förmiddagen. Jag blev väckt vid 13.20 för att bli bytt och sedan skulle vi till Ystad för att hälsa på mormor och gå på fest hos några av mamma & pappas vänner.
Inför avfärd:
Pappa bytte mig, då passade jag på att bajsa på skötbordet :D Mamma fick komma till undsättning.
Mamma ammade mig och då passade jag på att bajsa ännu mer. Mamma fick byta på mig igen (och även kläder), då passade jag på att kissa på skötbordet, och inte bara kläderna jag hade på mig utan de jag skulle ha på mig med :D Mamma ammade andra bröstet, jag sattes i bilstolen och bajsade igen :D Pappa fick byta på mig.
Nu var jag färdig. De packade in mig i bilen och sedan bar det av mot Ystad.
Tyvärr fick vi vända i Svedala för vädret var inte roligt, det var väldigt halt och pappa hade inte haft möjlighet att byta till vinterdäck. Vi handlade på vägen hem och sedan mös vi framför tv:n resten av kvällen.

Idag håller mamma på att städa, jag myser med pappsen i sängen, är ju helt slut efter gårdagen. Pappa ska jobba senare idag och jag ska bara ta det lugnt här hemma med mamma.

Imorgon ska jag och mamma på föräldragrupp, det ska bli roligt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar