tisdag 26 januari 2010

dålig start på dagen

Alma väckte mig 5.50, ingen idé att somna om, så jag lät Alma somna om innan jag gick upp för att äta frukost med mamma som sov över i natt.

När vi kom ut till bilen såg vi på mammas bil att det var punka på höger fram. Innan vi dividerat klart hur hon skulle göra så gick det 10 min. Jaja, vi åkte till Shell för att få luft påfyllt på hennes bil, sedan åkte vi på var sitt håll. Strax efter avfarten mot Lund började jag ana oråd. Det röck ordentligt längre fram på vägen och jag såg höga lågor. Jag tyckte ana att det var en lastbil som stod och brann. Uppe på bron strax innan påfarten från Burlöv stannade jag. Där stod kön stilla i 2 timmar innan det började rulla igen. Då började de öppna så man kunde köra på motorvägen i motsatt riktning. Så istället för att vara på jobb strax innan 8 så var jag på jobb 10.30. Kul. Hoppas resten av dagen iaf blir bra :D

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar