torsdag 26 november 2009

Trött

Igår kunde jag inte somna förrän vid 1 tiden. Alma väckte oss 4, hon hade förmodligen haft en mardröm. Sedan tog det en stund innan hon somnade om. Upp igen kl 7 för att sticka till jobb. Zzz sitter nästan och somnar..

Får ta och sova ordentligt i helgen så jag tar igen mig.

Annars är det fullt upp, har inte kunnat ta tiden och sitta och skriva i bloggen.

I måndags var jag och Alma och hälsade på hos Olivia och Jerry, trevligt som vanligt. Är inte lite avis på att hon nu befinner sig i NY.. Hade man eller hade man velat åka dit?!?!?!

I tisdags hämtade jag mamma efter jobb och vi åkte och hämtade Alma för att sedan ta en snabbisfika på IKEA och sedan bar det av till Kävlinge. Där lämnade jag mamma hos Majlo för nagelvård och jag och Alma tillbringade kvällen hemma hos familjen Rius. Vid 19 tiden hämtade jag och Alma mamma och åkte hem.

Igår blev jag lite irriterad. Tänkte jag skulle storhandla, turligt nog kollade jag kontot och min lön hade inte blivit insatt.. grrr.. Fick handlat lite i alla fall, men säger man att man ska få lön den 25te så ska det väl vara den 25te. Hoppas på att jag fått den idag. På kvällen efter en eftermiddag full med bus så satte jag mig ner för att plugga lite.

Idag har jag inget planerat, tur är väl det eftersom jag är så trött. Christer jobbar kväll som vanligt och vikarierar som sportchef. Han är ledig imorgon och lördag i alla fall så då tänkte jag att jag ska få sova ut!

Ska hjälpa Jenný och Jimmie och flytta på lördag och på söndag är det julmys hos familjen Rius, ska bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar