tisdag 19 maj 2009

Första natten i eget rum

Natten som var sov jag alldeles själv i mitt rum. Hade lite svårt att somna, så mamma fick komma och stoppa om mig några gånger, men till sist gav jag upp av trötthet.
Vaknade kl 4, jag var ju hungrig, men när jag stack upp huvudet såg jag ju inte mamma och pappa som jag brukar, så jag blev ledsen. Pappa kom och försökte trösta mig, men han hade ju ingen tutte, så han fick snällt lägga mig hos mamma så jag kunde få ett litet nattamål. Efter maten var jag lite rastlös och ville inte sova, fastän mamma och pappa bad på sina bara knän (de såg lite trötta ut). Efter en bajsblöja och lite lek och mycket mys så somnade jag igen, jag fick ligga kvar i mammas och pappas säng :D det är mysigast där.
Idag har jag och mamma varit och besökt lilla Astrid (Sofies och Patriks lilla nyfödda). Hon var verkligen liten, som hälften av mig. Mamma kunde inte tänka sig att jag någonsin varit så liten och ömtålig, det var ju bara 7 månader sen, hahaha mamma börjar nog bli senil :P

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar