tisdag 24 februari 2009

Titta så stor jag blivit :D

Här är vi på besök hos Mogens.

I helgen jobbade pappa så man fick inte så mycket tid att se honom :( Lördagen spenderade vi i alla fall tillsammans och tog det lugnt. På söndagen träffade jag min låtsaskusin Disa med familj hemma hos mormor, där stannade fram till sent på kvällen. Mamma hjälpte dem att komma i ordning i huset.

Jag har lärt mig äta, tycker det är väldigt intressant och roligt att få smaka nya saker varje dag :D Annars så prövar jag mammas och pappas tålamod genom att pröva alla register, började med bastonerna men nu är jag mer inne på falsett, det ger bäst resultat. Mamma klagar mest på huvudvärk, men hon ska ju veta hur det känns när jag inte får uppmärksamhet hela tiden...
Imorgon bär det av på ytterligare ett besök hos Mogens, det ska bli lajbans, men innan dess ska jag och mamma fika med en snäll tant.
På torsdag är det en stor dag, farmor fyller år, så på fredag ska vi dit och hälsa på.
Vi ska äntligen får vår efterlängtade soffa på torsdag med, ska bli najs att ha någonting att kräkas på, hihi.
På lördag ska jag få vara själv med pappa för mamma ska på genrepet av Melodifestivalen som ska vara på Malmö Arena. Det ska bli skönt att slippa henne en stund, ska mysa med pappa hela dagen :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar